? ??????????????Queen of Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.4 (15 Ratings)??949 Grabs Today. 22201 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Kiss Me Killer? ????? ?? ???Rating: 4.8 (34 Ratings)??743 Grabs Today. 17858 Total Grabs. ??????Preview? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 7, 2010

BAGAIMANA NAK UNDI?

Seperti yang kita tahu, baru-baru ini UITM Shah Alam telah mengadakan pilihanraya bagi melantik Majlis Perwakilan Pelajar (MPP).
Sebagai pelajar semester 1, agak sedikit bercelaru untuk mengundi wakil pelajar yang tentunya akan memikul tanggungjawab dan membawa suara kami ke hadapan. tiada bakal wakil pelajar yang hadir ke kelas kuliah untuk mendebatkan atau memberitahu kepada kami tentang manifesto atau janji mereka kepada kami serta meyakinkan kami tentang kewibawaan mereka.
aku sendiri mengundi pada wakil yang aku rasa layak. aku mengundi berdasarkan muka yang bagiku mampu memikul tanggungjawab sebagai wakil kepada kami semua. bukankah mudah jika ada di antara mereka yang hadir memperkenalakan diri dan memberitahu kepada kami mengapa mereka harus diundi.
Sejak dari tarikh aku pergi mengundi sehingga kini, aku mungkin antara mereka yang ketinggalan. aku tidak tahu sama ada wakil pelajar yang aku undi itu menang atau sebaliknya.

0 comments: